lördag 23 januari 2010

Om mina överordnade...

Ska hon någonsin blogga igen?

Jo, det är tänkt så... Ambitionen finns, motivationen för det mesta, tiden nej, nej, nej...

Jag styr inte min egen tid, tråkigt nog. Linnea är förste boss och när hon inte har några order tar andre boss Cornelia över. För all del byter de roll ibland, men det lyckas aldrig bli min tur att vara chef. Så ska det givetvis inte vara, även om det såklart måste vara så ibland.

För tillfället ligger vi i startgroparna för ett sovprojekt med fröken Linnea, som förhoppningsvis ger resultatet att hon:
1 - sover middag en gång per dag och då 1,5 - 2 timmar. I en säng eller vagn. INTE i en famn.
2 - somnar i bra tid på kvällen och fortsätter sova istället för att vakna efter 1 timma och leka lattjolajban i 3 timmar.

Jag tror att bara det här börjar funka, så kommer jag att bli en riktig människa igen. Som kan tänka, äta klart, gå på toa själv ibland, blogga, vara optimistisk och mer tolerant igen, gå och lägga mig i normal tid (just nu sitter jag uppe och väntar på nästa vakenattack alternativt "passar på" och gör slappa egensaker halva nätterna just för att den lilla människan faktiskt sover...)
Ska försöka uppdatera lite här också. Jag har ju en räknare på sidan så jag har sett att några är in å kollar om det kommit nåt inlägg... Måste kännas tröstlöst efter så många dagar förlåt, veckor utan ett livstecken. Jag ska göra ett försök.

3 kommentarer:

  1. Ja jag saknar ditt bloggande... men samtidigt förstår jag dig totalt. Blogga ska va kul oc göras när man själv känner att man har ro och tid till det. Jag kommer i alla fall fortsätta kolla och vänta, den som väntar på något gott...

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag väntar också på något gott! Du har alltid så roliga inlägg i din blogg och därför vill jag att du blogger men har full förståelse för att du inte hinner med. Snart har jag ännu större förståelse!

    SvaraRadera
  3. Näee jag har ingen förståelse alls !! Mohahaha
    mooona ;)

    SvaraRadera