onsdag 16 september 2009

Bättre!

Idag har jag varit duktig och inte lyft omkring på barn och saker i onödan! Känns mycket bättre så en dag till med lite smartness, så kanske det är bra på riktigt... Men sen var det att börja träna då, för att stärka upp ynket. Och på vad? Kanske boxing... Helt värdelöst att lägga upp nån plan för att jag själv ska ut och röra på mig, det händer inte då. Började så strongt med cykling i slutet på sommaren och då var jag så stolt. Men vad blev det? 4 gånger... sen fick jag ont i halsen och tog ett uppehåll och det pågår än... Nja, inte halsontet alltså. Skämmes!
Ska fundera på saken i helgen och kanske dra igång nåt nästa vecka.

Våra barn sover som krattor... Ikväll var båda tokigt trötta tidigt, så före kl 19 hade Mange gått upp med Cornelia. 19.30 hade Linnea somnat. 20.30 hade Linnea vaknat. Vid 22 sov hon igen. 22.10 vaknade Cornelia. Somnade om ganska snart. 22.30 vaknade hon igen. Då var det visst toa... Sen vette fanken. Mange är där med henne nu och nattar om. Hallå egentiden, vart tog du vägen?
Jaja, den återkommer väl. Inte varje natt de stökar som de gjort ikväll, som tur är.

1 kommentar:

  1. Nja, hormoner vette fan ;)
    VAr väl i mitt vanliga tillstånd, solen sken, valpen uppförde sig och jag var på bra humör... :D
    Ha ha!
    Nu lär det väl ta ett tag innan jag kommer med några skönhetstips i bloggen igen, men håll till godo så länge...
    Kram på er!!

    SvaraRadera