måndag 14 september 2009

+ vs -

Mhm, då ska vi se...
På plussidan:
+Älgkött införskaffat, packat och fryst!
+Lingon likaså
+Vackert vackert höstväder. Kära sol, som jag har VÄNTAT!!!
+Det finns tokigt mycket svamp i skogen. Och en hel del hemma hos oss...
+Tv börjar visa lite roliga saker igen efter sommartorkan. Framför allt IDOL, men även TopModel som jag brukar nörda in mig på av nån anlening...
+Det mesta verkar flyta på

Och minus:
-Cornelia snorig och hostig
-Linnea snorig (och hostar när storasyster gör det bara för att det är så roligt att härmas...)
-Jag måste ha knäckt till ryggen när jag kånkade älgkött, fick sjukt ont som blev bättre igår och idag återuppstod när jag skulle gå loss med sekatören på en liten ölandstok. Aj!
-Nä, det blev ingen sommar för mig, missade alla luckor i molnen av olika anledningar

Men se! Plussidan vinner. Då får man vara nöjd!
En annan stor sak är att Linnea lärt sig vinka hejdå! Ikväll när vi nattade Cornelia satte hon upp sin goda lilla hand och viftade.
Så: vift vift för idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar