fredag 31 juli 2009

Rätt tjej på fel ställe?

Just nu pågår Storsjöyran. Jag bojkottar den i år för att de inte lyckats skrapa ihop artister som duger åt mig. Blir så dyrt att lösa in sig när man ändå inte vill se det man betalar för, även om det är roligt att apa runt i öltält och mingla med alla tusentals partydjur som är där... Och sen är det ju det där runtomkring Yran, som man nästan inte kan leva utan.
Så fick jag mms från Veronica och hon var och såg Patrics Combo... Sjuuukt avis på det.
Sen sitter Maja snart på tåget och ska åka och se U2... Sjuuukt avis på det med.
Och så sitter jag här med Linnea. Hon har just somnat. Storasyster är på semester i Furuvik med Bado och Farfar. Mange är ute på sjön med födelsedagsJon och några till. Kanske inte så avis där eftersom det småregnar hela tiden. Men kul har de säkert, det brukar inte gå snett med det i det gänget... Får hoppas att de har någon presenning att krypa under eller nåt =o)
Nu tror jag det blir att logga in på fejjan och spela värdelösa spel resten av kvällen. Käka upp lite överbliven pirra från igår och försöka mysa lite på egen hand när nu hela världen verkar ha nåt kul på gång. Går ingen nöd på mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar