fredag 5 juni 2009

Gosh!

Bert Karlsson är inte min säck potatis, eller min buske med vinbär, eller vad man säger...

Har kurat ner mig framför teven och slökollar. När tog Så ska det låta slut? Jag trodde inte det var slut för säsongen? Det blev talang 2009 istället, och där utsattes man inte bara för Charlotte catchy Perelli, utan även denne Bert. Fy fanken va omysig han är...
Som om det inte kunde bli värre så har nu Carina Berg flyttat in hos honom ikväll. Det är ÄNNU jobbigare. Han är så sjukt slemmig! Nä, jag klarar inte av honom...
Byta kanal?
Alltså, jag hittar inget annat heller... Och det känns för jobbigt att hitta på nåt annat å göra...
Och kanske... KANSKE... kan jag snart känna nån sort sympati för denna människa. Om jag fortsätter titta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar