söndag 1 november 2009

Saknar dig redan, syrran!!

Nu är det slut på bästa helgen...
Med stor klump i halsen vinkade jag av Stina och Lars för en halvtimma sen. Vi har haft jätteroligt och mysigt, men det var som vanligt alltför kort och gick alltför snabbt...

Fredagkvällen på Ladies Night var helt knasigt kul! Orkar inte skriva om allt, men det var bästa sällskapet, mat och rätt mycket dryck, underhållning av snygga killar och Stenmarck som ju platsar i en egen kategori, långt bortom och ovanför 'snygga killar'. Jiiises Krajst! Åsså Tornving... Syrran är ju helt otrolig och hade mailat med honom innan fredagen för att höra om han kunde göra nåt lite extra för Mamma eftersom det var hennes födelsedag vi firade. Han lämnade ut sitt mobilnummer så vi skulle kunna smsa vilket bord vi satt vid ifall han kunde göra något under showen. Galningen! Lämna ut nummer bara sådär, men vi var ju glada.
Så nu sitter jag här och gottar mig över att det i min mobbe finns två meddelanden från honom.
"Välkomna! M" kl 19.33 och
"Kom fram till hö om scenen från er sett." kl 23.15
Så då fick vi träffa honom och prata och få varsin kram. Fast Mamma fick två... =o)
Oh, what a night!

Sen var vi lite trötta men saligt leende hela lördagen och Mamma och Pappa åkte till Härdal igen. Lördag kväll blev det bowling och golf på tv-spel med bästa systern med make. Kul att Mange och Lars ville umgås med oss fast vi varit ute och slarvat med kändiskillar dagen innan... Storsint!

Nu är det faktiskt lite roligt kvar denna helg också. Vi ska just dra upp till Stackmora, få god mat och träffa husfolket såklart men även Emelie, Fredrik och lilla goa Ines. Ryktet säger att hon växt en hel del sen sist! Fast det bara var ungefär en månad sen... Gaaah, tiden går så fort. När man har kul, säger vissa. När man har barn, säger jag.

I morgon är det också en rolig måndag då jag ska få sitta modell för Jenny igen i Falun. Har sjukt snygg hårfärg nu sen i fredags då hon färgade och fixade mig. Från i morgon kan vi också glädjas åt att det finns en frisyr igen.

Som sagt: Life is good!
Men jag vill ha min syster här MYCKET oftare och längre. Herregud, jag vill bo med människan... Det är väl först då jag blir nöjd. Det får bli en långstanning i Östersund i slutet av månaden.

2 kommentarer:

  1. Åh, nu gråter jag!
    Tack för en härlig helg... Men varför är helgerna så korta?
    KRAAAAAAM

    SvaraRadera
  2. Hahaha, 3 st fröknar Hedin på Ladies Night, kan tänka mig att det måste ha varit skoj!

    SvaraRadera