torsdag 29 oktober 2009

I feel good...

Ah, så idag har vi finkammat IKEA i Valbo, jag och Sara...
Skulle jag ha nåt? Nä
Köpte jag nåt? Ja
Och nu är det försäkringskassans fel om det går åt skogen med räkningarna denna gång. De var sena att betala ut, så istället för att få pengar den 26 och därmed hinna betala räkningar först, så fick jag pengar idag, på IKEAdagen och köpte först det jag inte skulle köpa och SEN får jag ta tag i räkningarna. Helt fel ordning liksom... Men men, man får tänka lite som Maria Montazami ibland - har du inte råd att shoppa? Jamen, ta då från matpengarna...
Hur hon får ihop resonemanget i slutändan är oklart, men idag griper jag det halmstrået... =oP

I morgon är det äntligen dags! Först får jag håret fixat (jehooou!), sen kommer Mamma och Pappa (jehooou!), sen Stina och Lars (jehoooou!) och till slut åker vi stora bruttor (inte de allra yngsta i familjen, inte) till Leksand på Ladie's Night (jehooou!)!

Life is good!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar