söndag 26 april 2009

flyr från jobbandet

Det blir nog jättebra det hära!
Vi måste måla lite mera i morgon, färgen tog slut så det blev inte två lager på alla ställen idag. Men man ser ju hur det blir ungefär.
Ska städa upp och fixa med gardiner och mattor och sånt sen blir det bilder i bloggen.
Sen ska ju ett motiv upp på vardagsrumsväggen och det helst innan onsdag när vi får hem våra nya soffor. Då vill vi ju att det ska vara klart.
Lite som att få hem en bäbis, allt ska vara förberett så den känner sig riktigt välkommen...
Just nu är allt en enda röra dock. Jobbig röra. Sån där när man flyttar på sakerna för att fli av en yta. Sen när man ska rensa nästa yta, ja, då åker grejerna till nästa tomma plätt. I slutändan är de tillbaka där de låg från början. Vision kanske, men jag hade velat dammsuga och torka golv ikväll och kunna lägga på mattor och fixa gardiner i köket ikväll i alla fall.
Och då... sätter jag mig ner och bloggar.
Jag vill liksom inte få nå gnäll mer om dåliga uppdateringar.
Och så orkar jag inte riktigt städa...

1 kommentar:

  1. oj oj oj...f-n va duktig du är på att blogga..NU!!
    Keep on!

    SvaraRadera