måndag 26 oktober 2009

Jag HAR uppdaterat!!

Knäppt, knäppt, knäppt, men jag har fått så mycket klagomål på att jag inte uppdaterar bloggen... Eller egentligen kanske frågan "Har du slutat blogga?"... Eller om sanningen verkligen ska fram så är det jag som frågar "Har du läst i bloggen?" varpå jag får svaret "Trodde du slutat..."
Men så här är det:
Jag bloggar. Ok, att det ibland tar massa dagar mellan inläggen, men de kommer. Om jag bestämmer mig för att sluta, så kommer det sista jag skriver vara att jag slutar.
Problemet verkar vara att om man går in på min bloggsida, så kommer inte det senaste inlägget upp. Varför det är så tänker inte jag spåna i, men jävligt irriterande är det...
Upptäckte det i fredags när jag var hos Jenny och skulle visa mitt senaste inlägg. Gick endast att hitta det om man klickade in på bloggen och sedan klickade på den här månaden... STÖRT!!
Men om någon nu mot förmodan kan läsa det här inlägget, så är mitt tips:

* Om du tittar in i bloggen och den inte ser ut att ha blivit uppdaterad - klicka på månaden så kanske det dyker upp nåt...
* Kommentera om du orkar, jag blir väldigt glad av sånt. Får jag en kommentar så vet jag ju i alla fall att det funkar!

3 kommentarer:

  1. Du skriver så roliga inlägg att jag kan läsa dem flera gånger om... så du behöver inte blogga varje dag!

    SvaraRadera
  2. Det fungeeeerar :)
    iana

    SvaraRadera