torsdag 8 oktober 2009

A tribute to JON!

Gu, va denna vecka är såsigt lång (i alla fall på kvällarna). Jag blev lite bortskämd förra veckan då det var Idol varje kväll! Känns att det var snart en vecka sen och jag längtar tills i morgon kväll, då man får burra ner sig i soffan, smula i sig lite chips och gotta sig...

Men vänta nu...? Det ÄR ju inte som det ska vara!! Årets Idol har ju redan åkt. Och jag fattar inte varför? Jag kunde lätt peka ut 6 personer i den där skaran som skulle åkt hem före Jon. Hur kunde han få så dåligt med röster? Var det för att jag inte röstade? För jag röstade inte. Jag röstar nästan aldrig. Fan också, att jag aldrig röstar. Nu är det liksom lite mitt fel...
Jon kanske tilltalar väldigt många därute, men kanske i huvudsak snålisar som mig som vägrar rösta?

Denna vecka har jag fått lov att se tillbaka på en av de bästa auditions (auditionerna?) ever...
Man sitter bara å leeeer....
http://www.youtube.com/watch?v=oh2wnGRbiIU

Men han MÅSTE ju lyckas på annat vis och att det är det som är meningen med det värdelösa slutet på Idol förra veckan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar