tisdag 5 maj 2009

Välkommen hem till oss!

Tänkte bjuppa på lite före- och efterbilder. Hoppas fler än jag tycker det blivit bättre.

Köket före och efter









Nu ska det väl dit lite tak- och golvlister, men färgen sitter där den ska i alla fall.
Sen är jag ju tveksam till stolarna, som dessutom är trasiga. Vill ha nya...
Men faktiskt helst pinnstolar av den där modellen. Fast dom ska målas svarta. Var får jag tag på dem? Testat blocket och tradera, men det är långt att åka på dom jag hittat. Finns det ingen i Orsa eller Mora som vill bli av med några sketna gamla pinnstolar??

Lekrummet före och efter
Nä, inte gjort något här ju. Men lite gardin och en hylla så det blev lite mera trevligt...
Dörren till vänster går till Cornelias sovrum. Vafasen... Kom hit å kolla istället!!!

3 kommentarer:

  1. Jag kommer på lördag klockan 9.45. Plocka undan alla saxar!

    SvaraRadera
  2. Hoj...det är INTE jag som skrev meddelandet ovanför :)

    tjing Mona

    SvaraRadera
  3. Jo Mona, kom hit du med!

    Anonym 1, välkommen! Men var det nåt på fredag kväll? Jag har jätteont i halsen idag, så vi får väl se hur det känns i morgon då...

    SvaraRadera