tisdag 12 maj 2009

yes, yes, YES!!!

Malena vidare och det är SÅ rätt!!!
Jag som fick tuppskinn och tårögon när hon sjöng i svenska finalen är så NÖJD över att hon är med på lördag. Idag hade ju numret gjorts om något och jag vet inte om jag tyckte det var rätt... Kören hördes för mycket, Malena för lite, dansen var inte lika cool och ljuset på scenen var fan inte bra. Men det gick ju bra och det var huvudsaken...
Men allvarligt talat... programledarna?? Och pausunderhållningen?? WTF???
Kan inte fatta att de inte kunde hitta två personer som bättre kunnat hålla i detta... Eller tre, för han i green room skulle också ha bytts ut om jag fick bestämma. Så jävla pinsamt, så DÅLIGT!!
Håller med Tuta där jag.

4 kommentarer:

  1. Idag har ju Linnea namnsdag för första gången i sitt liv. Borde uppmärksammas här tycker jag!

    SvaraRadera
  2. ... jag hörde något om att han i greenroom var såååååå SNYGG! (såg inte programmet själv). Men det räckte inte för dig då!?

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Ojoj, vilken morsa man är... Har liksom missat att det är namnsdag =o(
    Säkert därför hon grät så det skvatt här mitt på dagen. Ska genast göra en uppdatering på bloggen.
    Jenny - snygg? Tänkte inte ens på det. Han var bara så stimmig och på så jag blev trött. Du borde försöka haffa en repris för sån smörja bjuds det inte på varje dag kan jag lova... Men men, huvudsaken var ju att Malena tog sig vidare, så jag är nöjd med det...

    SvaraRadera
  4. Oj, det där lät som: Jenny - snygg? Och ja, det är hon ju. Men jag menade ju grönrumskillen...

    SvaraRadera