onsdag 11 mars 2009

Annelie

Jepp, det blir Annelie som flyttar in här efter oss.
Kanon! Trevlig person och hon tar över från 1 april så vi slipper dubbla utgifter.
Jag är jätteglad för det!

Nu är tyvärr inte lillasyster Linnea särskilt nöjd idag, så packandet går sådär...
Får inte henne att sova utan min famn hur jag än ställer till det. Och med henne i famnen går det inte så bra.

Tänkte eventuellt skriva om lite grejer som jag hittat i våra kartonger i källaren och som jag verkligen undrar varför vi har, men det skulle bara verka påhittat om jag skrev dem. Gud vilka sparare vi är... 'kan va bra å ha'... Men men, nåt om det kommer nog i bloggen så småningom.

2 kommentarer:

  1. Det är nog mest jag själv som behöver läggas in på rehab ett tag. Men jag kommer tillbaka. Allt är bara så jäkla trist nu tycker jag.

    SvaraRadera
  2. Här är vi mitt uppe i flytt. Sen kommer vi till renoveringsstadiet där du är. Ses där! Känns roligt nu, men vi får väl se när allt är uppånervänt å man bara spacklar å slipar...

    SvaraRadera