tisdag 10 mars 2009

Nu jävlar...

Nu jävlar ska jag börja packa!!
Jag är så flyttsugen så jag har myrkryp fulla kroppen...

Går ner i källaren nu och tar ett rum. Ett rum om dagen borde man ju fixa va?

Tråkigt nog börjar jag nu i ett rum som innehåller en massa ??? Sakerna ligger i kartonger, men jag ska öppna, rensa, och packa sånt vi ska ha kvar. Resten lämnar vi kvar här precis som vår hyresvärd gjort innan oss, hahaha... Eller slänger, eller skänker eller kanske rentutav säljer?

Annelie var och kikade på det här huset igår igen med sin tonårspojke... Han ska såklart husera i källarn. Han verkade nöjd och jag hoppas hoppas hoppas att vår hyresvärd ger dem ett rungande "Ja för fan, klart ni ska hyra huset nu!" idag när de pratar med varann. Färdigjiddrat liksom.

Nä, packa var det!

2 kommentarer:

  1. Nu håller hela Östersund tummarna för att muppot ska hyra ut huset åt Annelie. Själv vill jag också flytta till hus! Väntar bara på att mäklaren ska komma och värdera vår lägenhet så att vi kan få ett lånelöfte....Sis

    SvaraRadera
  2. TACK Östersund! Det hjälpte!!

    SvaraRadera