söndag 22 mars 2009

Jag missade...

Jahapp, sitter i nya köket, mitt i natten och förmår inte gå å lägga mig.
Fattar inte riktigt varför jag inte gör det, har sovit som en guuud här de senaste nätterna. Vi har inte internet än, men har lyckats komma åt nån ovetande grannes trådlösa nätverk och det funkar sådär och bryts ibland. Säkert därför jag sitter kvar, för nu har det funkat asbra lääänge.

Min stora personliga skräll idag var att jag missade Robinson. Jag missade Robinson. Fan va konstigt att kombinera ihop de orden. Trodde aldrig jag skulle behöva skriva dem. Men jodå, ikväll missade jag den viktigaste premiären i år som jag sett fram emot sen jag såg Jihde göra reklam för den nån gång i höstas på Idol... Skitknasigt, men jag får väl försöka pricka nån repris...

Nä, nu ska jag verkligen ta mig till sängen och sova. Behöver det efter allt flyttande och fejande de senaste dagarna. Mycket kvar att göra än eftersom vi har mucho mucho kartonger att packa upp. Men kul!

2 kommentarer:

  1. Jag längtar efter att få se hur det ser ut hos er. Jag skulle behöva en extra veckas ledighet...

    SvaraRadera
  2. Surfa in på grannens nät nu så att jag får se bilder från huset!

    SvaraRadera